NO CWANIACZKU, DAWAJ!

ZARABIAJ PO AMERYKAŃSKU!

zarabiaj pieniądze

środa, 13 lutego 2013

Powitanie i nowe wyzwania!

Witam serdecznie!

Dziękuję wszystkim, którzy pofatygowali się i odwiedzili moje forum: napomnienieiostrzezenie.blogspot.com. Nazwa bloga pochodzi z Biblii, dokładniej z Przypowieści Salomona.
Jestem Sebastian, po prostu Sebastian. Mam 18 lat, więc właśnie wkraczam w dorosłość i (przy okazji) w świat absurdów, dziwactw i innych szokujących zdarzeń. Będę przedstawiał informacje lokalne, ze świata i zawsze pokuszę się o opinię swoją, jak i Waszą! Mam nadzieję, że będą występowały różne poglądy, wbrew frazesowi, że zgoda buduje, a niezgoda rujnuje.
Mam nadzieję, że wy3mam w tym postanowieniu i napiszę coś sensownego, i że razem podołamy wszystkiemu!

Pozdrawiam serdecznie!
Sebastian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz